Kızlar dün gece vajinamda bıçak saplantısı gibi ağrılar olmaya başladı ara ara ve bebeği çok aşağıda hissediyorum. Şuan ara ara sertleşmeler ile birlikte devam ediyor düzenli bir şekilde olmasa da can yakacak seviye de. İlk gebeliğimde sancı ile gitmemiştim onun için anlayamadım ne yapmalıyım ?