klncbebek dilek190 hic bilmiyorum benimde 13 haftalık olduk azaldı tam tersi azalınca da acaba bişey mi oldu diye kuruntu yapıyor insan
Deletedmom_297 dilek190 bende işk başlarda hiç yaşamadım 2.trimester bana şok oldu midem bulanıyor ama kusmuyorum
ongen ben de 13+2 deyim şimdiye kadar olmazdı ama dün fena başladı mide bulantısı normalde 2. trimester rahat derler ama ben de öyle olmadı :) prilam dr var ilaç ama cok uykumu getiriyor, metpamid verdi bi de ama hiç içmedim. ilaçlardan çekiniyiorummm
ysmnsen dilek190 13. haftada ben de başladı prilam kullanıyorum ben de aşırı uyku ve halsizlik yapıyor ya basımı yastıktan kaldıramıyorum
Nurhyat01 Bu haftada hormonlardan dolayı artış gösterir. Sonrasında azalır sonrasında tamamen geçer benim de öyle oldu 19. Haftamda tamamen geçti. Bazılarının 4. Ayında geçiyor bazılarının 6. Ayına kadar devam ediyor fizyolojik yani normal.