Mrvztrk Kızlar yaa 2 gündür bebeği aşağıda hissediyorum 29 haftalık hamileyim normal mi kaşıkların orda sanki
Birbebisannesi Mrvztrk evet normal. Benim de öyleydi. Ayakları resmen kasıklarımdaydı hatta. Çok şaşırmıştım ama sonra yukarı çıktı 1 hafta sürdü öyle
Biranne_197 Mrvztrk evet evet gayet normal 38. Haftaya kadar bebekler sürekli dönüyor sağlıkla kucağına alman dileğiyle 😊🙏🧡
minikari Mrvztrk ben ilk hissettiğim haftalardan beri hep kasıklarımda hissediyorum 27 haftalık olduk hala öyle yukarı çıkamadı 🥹