Mrvmrv78 Kızlar 34. Haftadayım bu haftalar da ne kadar da bir kontrole gidiyorsunuz her hafta mi 2 haftada bir mi ?
Miniginannesiiii1111 Mrvmrv78 benim perşembe kontrolüm var 34+1 de eğer randevunuz yakın zamanda değilse bjlgi veririm ama hergebelik farklı bende merak ediyorum ne sıklıkta çağıracak 30 da gittiğimde 3 hafta sonrasına gün vermişti
Pandapella Mrvmrv78 30. Haftamdan 34. Haftaya kadar 2 hafta arayla çağırıyordu doktorum artık doğuma kadar haftalık kontrole gidiyorum
Mrvmrv78 Miniginannesiiii1111 hem özele hem devlete gidiyorum bende özeldeki 2 haftada bir gel diyor daha devlette ki randevuma gitmedim bakalım ne diyecek
Anonymous1 Mrvmrv78 34+2 de gittim 35+5 te tekrar gittim nst ye girmedim önceki gidişimde sancı vs yoktu bebekte böbrek genişlemesi olduğu için haftaya yine gideceğim yoksa 38 de gidecektim suyu vs iyiyse 38 de çağırıyormuş
Mor-kelebek Mrvmrv78 ben 32. Haftalıktan beri her hafta gidiyorum gelişimi iki haftaya yakın geride çıktı 😔 şuan 34+5 iz hem kontrol amaçlı hemde nst için her hafta çağırdı
Mor-kelebek Mrvmrv78 teşekkür ederim. Şuan çok şükür suyu vs iyi iki haftadan geriye düşmezse sıkıntı yok minyon olacaktr dedi. Zaten bende minyonum ilk kızımda öyle. O yüzden sağlıklı olsunda kilosu boyu sorun değil diyorum
Pandapella Miniginannesiiii1111 evet ilk zamanlar aylık kontrole gidiyordum 30. Haftadan sonra ayda iki kere ve 34 den sonra her hafta kontrole ve nstye girmeye basladim doktorum o şekilde çağırıyor
Yazmelegi_ Mrvmrv78 30 dan sonra 32 de 34 te 36 da gittim sonra 37 de gittim diye hatırlıyorum 38+1 de de doğum oldu
Cakalllsebahat-0 Mrvmrv78 36 ya gelene kadar ahda bır daha sonra 2 haftada 1 çagırdı hep devletteyım. Bugun kontrol vardı 36+0 ım haftada bır gel dedi
demirrleydi_ Mrvmrv78 33.haftadan beri her hafta gidiyorum doğuma kadarda her hafta geleceksin dedi perinatoloji takipliyim ben ama hastaya göre değişiyor bazı doktorlar her hafta der bazıları 2 haftada bir