Seyda-06 Sizinde ağzınızın içinde değişik bi tat, çarpıntı mide kıyılmasa gibi etkileri oluyormu acaba
ay_bebek Seyda-06 merhaba yıllardır kullanıyorum hiç böyle şikayetler yaşamadım. Bana hiç yan etkisi olmadı
Seyda-06 Srp37 Sonic ben o kadar yüksek dozda değilim haşimatom olduğu için hatta tedbiren gebelikte kullanıyorum hormonal de sıkıntım yokta sanki onu içince aç karnına çok midem kazınıyor daha çok yemek yeme eğilimim oluyor gibi geliyor ve ağzımdada bi metal tadı var gibi 😔
Sonic Hayatımı kurtaran ilaç hıc yan etkısını gormedım ama artık bende işe yaramadıgı ıcın baska bır ılaca gecmek zorunda kaldım. Her kısıde farklıdır yan etkıler bısey dıyemıyorum.
Suleylmz 175 mg kullanıyorum ben hipotiroidi hastasıyım tek sıkıntım çocuğa bir etkisi olmuş mudur korkusu inşallah olmamıştır ilk başlarda değerlerim çok yükselmişti
Zatmy Bende de gebelik de troid çıktı 50 mg kullanıyorum yan etki yaşamadığım tek ilaç kabızlığıma falan da çok iyi geldi siz doktorunuza bildirin
Eren1 Seyda-06 bana verdi 2.60 hamıleyim yqnı maksat 2.50 olsun ne gerk var ya kullanmadım en son kullanıyordum aç karnnnq iç okula gidiyordum kahvaltı edene kadar bayılıyordum valla hoca yazdıda almadım
Seyda-06 Eren1 benim hormonlarım normal çıkıyor sınar da çıktı diye başladılar en son yine normaldi gebelik bitene kadar kullanacaksın diyorlar
Eren1 Seyda-06 banada 2.50 olmalı ve altı diye tuturmuşlar 2.60 diğer ay gittiğimde kan vercem yüksekse başlarım aç karnına üzerine zaten yemekten kesıldım taneıyonum düşüyor kan değerlerim oynuyor