Hanımlar sezeryan yapalı yaklaşık bir ay olacak ama kanamam oluyor hala idrar yollarımdan geliyor kanama idrarımda kan çıkmadı ama enfeksiyon çıktı birde idrarla karışık değil adet kanı gibi kanlı akıntı geliyor var mı başına gelen kafın doğum idrar testi yaptı sadece üröloji de bakar mı acaba