Sakinnnnol Şuan 19 haftalığm 2 hafta sonra gidicegm yani 21 olucak herhalde geç olmaz mı ilk gebeligimde girmemistim çünkü siz kaçıncı haftada gittnz?
Busranur_mnts Sakinnnnol 20 24 arası diyolar 22 haftada gidicem ben de 19 haftalığım 22yi doktor da iyi olur dedi
Mummybaby Sakinnnnol ben 2 ekşmde gircem 23.hafta oluyor ilkde 20.haftada girmiştim bus eger böyle randevu verildi sordum tekrar böyle böyle diye yok yok sıkıntı olmaz dediler
Miniksincapp Sakinnnnol yani acele etmenize gerek yok bencede büyüdükçe herşeyi daha net belli olacaktır
1kovakizi Sakinnnnol evet canım her şey çok net yüzü o kadar net ki babasına benziyomuş kızçem😂sen de hayırlısıyla gör inşallah her şey güzel çıkar
Mummybaby Sakinnnnol kusura bakmayın tam açıklamamışım ilk gebeliğim de 20. Haftada girdim bu 2. Gebeliğim ve 23.haftada gireceğim demek istemiştim 😅
Sakinnnnol Miniksincapp acele ettigimden değil de devlet hastanesi olduğu için randevu bulamam diye aramıştım 13 ekime verdiler 21+3 olucak bende bı sıkıntı çıkmaz diye dusundm
Sakinnnnol Miniksincapp ben yanlış hesaplamism o zmana kadar 20+ bişi olck bende 21 geccek sandım şimdi randevuyu iptal ettim😂
Sakinnnnol Aloska bende iptal ettm cnm erken almışım aslında şuan 20+4 haftalığm ama doktoraya adet tarihini yanlış söyledigm için onlar 10 gün geriden hesapliyorlar o yüzden onlara göre gittiğimde 20+ bişi olck