Doğumun zor geçti. Hem Altan hem de sağ taraftan dikişlwirm vardı. Normal doğumdu. Ama bebeğimin bakımı daha zor geldi bana sürekli ağlıyor gazlı uyumuyor çok uykusu var ama bir türlü uyumuyor tam uyuyor derin uyuyacak diyorum uyanıyor hemen. Sallıyorum sürekli kafayı yemek üzereyim ilk bebeğim yalnızım şuan evde. Mama yerken sürekli eli kolu hareketli söyleniyor normal mı