Sakinnnnol senos15 wala cnm bende aynı bu şekilde öğrendim beta çok az çikti ama her sabah tekrarladm koyulaşana kadar
1kovakizi Bence yok canım bi kaç gün daha bekleyip yine yap o çizgi olunca ikilemde kalmıyorsun zaten :))
senos15 Alexandra_grekova çok heyecanlandım yaa inşallah vardır çok umutlanmak istemiyorum sonra üzülürüm diye 🫣
senos15 Kahvedelisi teşekkür ederim bi kaç gün sonra yeniden yapıcam yanlış pozitif çıkma ihtimali varmı dır acaba
Alexandra_grekova senos15 2 gün aralıklarla test yap istersen , 2 güne değerler artarmış daha belirgin olur inşallah ❤️
Sakinnnnol senos15 bak cnm benim böyleydi hiç gözükmüyordu ama hafif bi çizgi çıkmıştı sonra tekrarladm şuan 19 haftalık oldn bende buraya atmıştım herkes yok demişti ama hamileydm
senos15 Sakinnnnol gerçektende çok dikkatli bakınca çok silik bişey görünüyor Allah kucağınıza almayı nasip etsin canım🤗🥰
senos15 Alexandra_grekova inşallah canım daha 9 gün var ama iç güdüsel olarak kendimi hamileymiş gibi hissediyorum sanki bişey var o yüzden erken yaptım hiç bir belirtim yok bu arada sacede rutin işlerimi yaparken birden dikkat et hamilesin diyor içimdeki ses garip yani
Alexandra_grekova senos15 benimde artık rüyalarıma giriyor:) regli ağrı ile bağırsaklarımı sanki bozmuşum arası karnımda bi ağrımda var. ama reglim 13 ekimde olcak daha çok var falan.. birazcık daha sabretmek lazım testler için:) günlwr geçmiyor
Aysegl12 Ya bana da bakar mısınız Üstteki dün alttaki de şimdi yaptım ama freely test ile yaptım yanlış pozitif veriyor o diyorlar üst üste veri mi