Nurgzr Merhaba, cumartesi akşam 20.00 de değerim 54.25 çıkmıştı. Bugün sabah 10 da kan verdim. Değerim 106.2 çıkmış. Yükselmesi normal mi? İlk gebeliğim
Bebegimgeliyor10 Nurgzr gayet iyi canım yalnız beta takibi yapıyorsan aynı saatte aynı yerde 2 gün ara ile ver 2 günde bir 2 kat artıyor mu ona bak 😍