esahus şuan 7 haftalık hamileyim. 5+1 de bildiğin şarıl şarıl adet gibi kıpkırmızı kanamam oldu. Ona rağmen bebeğimde ve kesede sorun görmedi doktorum. Sadece kanama alanı varmış içerde. Progestan kullanıp sürekli yatıyorum. Bi doktoruna gitsen iyi olur.