Kızlar aylardır çocuk deniyoruz ben doktora gittim bir problem yok dedi eşimi 2 senedir ikna edemiyordum zor ikna ettim ve doktora gitti sonuçlarına göre %80 spermlerde hız düşüklüğü var daha önce evlenmeden önce varikoselden şüphelenip doktora gitmişti bir problem çıkmamıştı şimdi doktor sprem sayıların güzel hareketlilik biraz düşük bir ultrasona bakalım demiş. Sperm hareketliliği için ne yapmak lazım aranızda bunu yaşayan var mı ?