Basaknur44 biooil kullandım 4. Ayımda başladım ara ara hindistancevizi ve badem yağı kullandım sonra o bitti lierac aldım herkes çok tavsiye ediyor lierac kullanırken badem yağı susam yağı ve kayısı yağı aldım 3 ünü karıştırıp sürüyorum , sadece birine takılı kalmadım ben şimdilik memnunum iç bacaklarım çatladı oralara başta sürmemiştim pişmanım