5+2 haftalık hamileyim bugün keseyi görmek için gittim kese göründü ama doktor düşük riski var dikkat etmen gerek dedi bebeğe giden damarlar tıkalıymış kan gitmiyormuş ve ilaç yazdı birisi iğne diğeri de coraspin 10 gün sonra gel kalbini dinleyelim dedi bu arada sigarayı komple yasakladı sigarayı baya azaltmıştım ama komple bırak dedi başına böyle bir durum gelen oldu mu lütfen bana bilgi verir misiniz bu konuda