Ben hemşireyim doktora gidip keseyi ve kalp atışını gördük söyledim. Bizde bir değişiklik olmadı çalışma saati iş yükü vs açısından sadece bir cihazı kullanma onu. Dışındakilere devam edersin dedi belli bir yerden sonra ağrım oluyordu çok yoğun tempoda çalıştığımız için doktorum düşüğe erken doğuma neden olabilir demişti başka bir bölümde çalışmaya devam ettim 32. Haftada izne ayrıldım