Tufu2 Haraketlerini hissettiğimden beri baya haraketli bi bebek gatta baya vurmaya baslamıştı 2 gündür haraketleri cok azaldı gibi bu gadtalarda normalmi
nisamlke Hayır doktorlar genel olarak hep hissetmemizi beklerler tabi bebek bazen hareket etmeyebilir ama soğuk ya da tatlı şeyler yiyip için
Tufu2 nisamlke haraket ver cok sukur ama 2 gun onceye gore baya az ve hafif daha 3 gun once gittim doktora cok sukur hersey iyiydi bakqlim bugunde bole az devam ederse yarin tekrar bi goruncem sanirim doktoruma
Selo3 Cumartesi günü kontrole gittik bende 32.haftadayım doktorun ilk sorduğu hareketlerde azalma var mı oluyor bu haftalarda hareket daha önemli sanırım tatlı ve kahve deneyin bence sonrada doktorla irtibata geçin derim
Tufu2 Selo3 yedim şimdi bişiler insülin direncide var bişilere yüklenmekte istemiyorum ufak haraket var ama öle derin değil artmazsa sabah gidicem ins