hou Merhabalar adet tarihim 25 eylüldü 26 eylülde test yaptım pozitif çıktı 26 eylül kanda 33 çıktı hcg 28 eylül de başla hastanede kanda 16 çıktı düşmüş İnternetten baktık kimyasal mı oluyor sağlıklı ilerlemez mi kanama yok
Nur8893 hou Canım 2 gün arayla aynı hastanede vermen daha sağlıklı olur imkanın varsa ilk verdiğin yerde tekrar ver referans farkı olabiliyor .
18099 hou Merhaba öncelikte kanınızda beta Hgc değeriniz düşüyorsa kimyasal yada boş gebelik olabilir mutlaka doktorunuza danışın bir muayene olun eğerki sağlıksız bir gebelik ise sizi zehirleyebilir lütfen ihmal etmeyin
hou Nur8893 çok teşekkür ederim yanıt için içim içimi yedi sabahtan beri ne işe odaklanabiliyorum ne ağlayabiliyorum donuğum çok bozuldu moralim. İki farklı hastanede rica minnet yaptırdım acilde bakmıyorlardı normal polikliniğe randevu en erken 7 ekime buldum ilçede özel hastane yok
Nur8893 hou Rica ederim canım İnşallah referans farkı olduğu içindir . 🤲🏼 Bende geçen ay kimyasal gebelik geçirdim aynı yerde verdim 3. Verdiğimde değer düşmüştü . Seninki inşallah sağlıklıdır .
hou Nur8893 amin inşallah ya inşallah çok teşekkür ederim 🙏 geçmiş olsun sana da inşallah en kısa zamannda çok güzel haberler alırsın. Nasıl bir süreçtir peki nasıl sonlandı ne oldu benim de öyle ise süreç hakkında fikrim olsun 🥹
Nur8893 hou Regl den farkı yok canım adetle atılıyor değer sıfırlandığı zaman . Benim öyle oldu takip ettim sıfırlanmaya yakın zaman da regl oldum . Ara vermeden tekrar deniyorum . Rabbim hepimize isteyen herkese nasip etsin inşallah sağlıkla ❤️🤲🏼