maco61 birgebebirbebee bende istiyorum ya. Bir kızım var 8 haftalık hamileyim bakalım🥰 birbirinize dua edelim. Allah gönlümüzdekini sağlıkla hayırla güzellikle nasip etsin haber ver öğrenince
birgebebirbebee maco61 Ayy resmen aynı şeyleri yaşıyoruuz kızınız kaç yaşında 🥰 çok heyecanlı bir süreç tabiki önemli olan sağlıklı olmaları ama inşallah gönlümüzdekini sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız
maco61 birgebebirbebee 3 yaşında doğana kadar 4 olacak 8 haftalık hamileyim. Kızımda erkek olacak diyo. Bazen kız diyo bilmiyorum bende erkek hissediyorum sonra bence kız olacak diyorum. Tüm hurafeler erkek gösteriyo am dediğim gibi bilmiyorum nasip
birgebebirbebee maco61 Benimki de 3 yaşında ☺️ bilmiyorum benim belirtim yok gibi bulantım yok yüzüm sivilcelendi biraz ama kızımda hiç olmamıştı onun haricinde inanılmaz tatlı yiyorum artık nasip 😅
kakuu visnelicheescake  lutfen banada tahmin yapar misiniz🙏🙏☺️
Gamzeee__ birgebebirbebee merhaba canım keseye yalısına göre erkege benzetttim net olmamak ile birlikde henüz çok çok küçük bence
Gamzeee__ tgcmom 12 de öğrenmiştim ben oğlumu net 16 diyorlar hayırlısı olsun hakkınızda sağlıkla gelsin de
tgcmom yaseminsabri üstte resim yükle var oray atıklıyorsun yukluyorsun sonra orada olusan linki kopyalayıp buradaki yazı yazma alanına yapıştırıyorsun