2812 melisapolat1 progestan doğal bir kadınlık hormonudur ama vücut yeterince üretemeyince rahim içi desteklenemez ve tutunma bazen zorlaşır bu yüzden yapay kadınsal hormonu kendisi .vajinal etkisi daha fazladır .
atesvesu melisapolat1 mesela ben progesteron hormonum düşük olduğu için kullanıyorum progesteron hormonu rahim duvarını kalinlastirip bebeğin tutunmasını sağlıyormuş seninde kanaman olduğu için düşük olmasın diye vermiş bu benim üçüncü hamileligim diğerlerinde de kullandım
dygup Bebeğin tutunmasını güçlendirmek için kullanılıyor kanama veya progestron hormonu düşük olduğu durumlarda
dygup melisapolat1 doktorun önerdiği şekil ne o önemli… aynı ilaç zaten ya içiyorsun yada vajinal fitil olarak doktorun ne dediyse öyle kullanmalısın
semauckun melisapolat1 doktorunuz veya eczacı söylemediyse e-nabızdan bakabilirsiniz ben öyle yapmıştım.
kardellen Bende 2 gündür başladım kahverengi lekelenmem vardı en son kanamam oldu doktor başladı hala leke görüyorum ama vajinal olarak yapıyorum ben ağızdan alınca çok baş dönmesi yaptı