Dilekkk7 22+3gebeyiö akıntım Benım çok oluyor. Geçen hafta da idrar yolu enfeksiyonu çıktım monurol kullandım. Bugün de yeşil akıntım oldu. Normalde hep sarı akıntı olur. Çok fazla değila am Yıne de vardı. Başına gelen var mı?
Nisanmomy Dilekkk7 yeşil akıntı genelde Vajinal ya da idrar yolu enfeksiyonu oluyor. Bence doktorla görüş ihmal etme. Sürekli akıntı problemi yaşayan biri olarak doktorunla görüşmeni tavsiye ederim uygun ilaç ya da fitil önerebilir