Merhabalar🌸 geçen hafta doktora gittiğimde idrar yolu enfeksiyonun var dedi monurol diye ilaç vermişti gece yatmadan son idardan sonra bı su bardagina yapıp iç yat demisti herşey iyi güzel yapıp içtim ama bı saat sürmeden sıkıştım tuvalete girmek zorunda kaldım ilaçta boşa gitti altımda yanma var nasıl başa çıkacam bu durumla bol su içmeyede çalışıyorum ama başka bı öneriniz var mı tekrardan mi gitsem doktora