bebitoommmm ben florya medical parka gidiyorum Hediye Hocamız dünya harikası bir insan daha önceki tahlillerime bakıp yakından takip edip diyabetten şüphenelip diğer doktorlar ile kontak halinde çok ilgilendi , biz doğum paketi aldık ama sanırım muayene ücreti 7000 küsür ama emin değilim dilerseniz görüşün , bir de yine medical parkta irem hoca var kuzenim orda doğum yaptı aşırı memnun kaldı