senanurysr06 19 eylülde betahcg 43 24 eylülde 279 27 eylülde 1495 çıktı. Ben de pcos var reglim düzensiz kaçıncı hafta oluyor hesaplayamadım. Ultrasona ne zaman gitmeliyim?
Papatyaaam1 senanurysr06 betayla kesenin alakası yok kuzum o son adet tarıhıne göre hesaplanıyor doktorlar beta artışına sadece normal gebelık mi yoksa dış gebelıkmı dıye bakıyorlar haftana göre takıp et
byzdfn senanurysr06 beta 1125 iken vajinal ultrason ile kese gözükmüştü canım bende fikir olsun gittiğinde görme ihtimalin var artık 🌸
Deletedmom_8793 senanurysr06 hafta sonu gidersen değer katlanacağı için kalp atışı bile duyma ihtimali var tabi ihtimal
senanurysr06 Papatyaaam1 ya ben böyle 100-140 günlerde bir adet oluyorum da o yüzden son adet tarihi beni çok yanıltıyor.
Papatyaaam1 byzdfn gebelıgın baslarında vajınal usg yaptırmak zararlı dıyolardı bana hıc yaptırmadım ama bende kanama alanı vardı belkı o yüzden
byzdfn Papatyaaam1 benim doktorum da sorun olmaz demişti o yüzden yapmıştı aslında ama dediğiniz gibi kanama alanı varsa belki risk oluşturuyordur
Papatyaaam1 byzdfn bana bi ara ağrım var dıye gıttıgımde bakıcaktı doktor ıstemedım omza attırdı zaten görünüyor karından dedim bakmadı öyle