kadriyec ilk kızımın ilk dönemlerinde kiwinin elektriklisini aldım uygun diye. Elektrikli rahat ama benim cihazım çabuk bozuldu. Çok fazla sağıma ihtiyaç duymuyorum artık diye düşündüğüm bir dönemde manuel aldım işimi görür diye düşündüm fakat aşırı yorucu. Daha sonra bebebao nun eller serbestini aldım aşırı memnunum. Çok uzun süre kullanmadım kızım 2 yaşında, sütten kestim şu an 2. Ye hamileyim.
Özetle
Kiwi uygun da olsa bir daha almam (1- çabuk bozuldu 2- flanş kısmı göğüs ucuma büyük geldi güzel bir randıman alamıyordum. Ek flanş almam gerekir.
Manuel tercih etmem çok yoruyor
Üründen bağımsız kullanım kolaylığı olarak da elektrikli kablolu mu eller serbest mi derseniz ben eller serbest tercih ediyorum.
Tercih edecek olanlar hangi marka olursa olsun cihazınızdan verim alamıyorsanız (göğüs ucunuz çok şişiyorsa veya düzgün süt gelmiyorsa veya sıkıştırıyorsa) göğsünüze uygun bir flanş ucuyla cihazı kurtarabilirsiniz.