sunbloom123 Merhaba🌸 şişlide Cevahir avmnin karşısında İbrahim Kalelioğlu var. Çapada profesör kendisi doktorum Türkiyede gidebileceğin en iyi Perinatolog demişti. Benim o dönem biraz genetik problemlerim vardı yani gittiğim perinatologlar o şekilde olduğunu söyledi fakat İbrahim hoca bakar bakmaz tak tak net bir şekilde konuştu ve emin olmamız için de ne olur ne olmaz diye randevusuz bir şekilde çapada bizi heyete çıkardı. Ben aşırı derecede memnun kaldım kendisinden tüm hayatını ilime bilime adamış, net konuşup arada bırakmayan bir doktor. Her lafı geçtiğinde dua ederim Allah bin kere razı olsun kendisinden. Ben 2 ay önce falan 7000 TL gibi bir rakam ödedim eğer ilginizi çekerse şiddetle tavsiyemdir. Umarım her şey gönlünüzce olur🫶🌸🤲