Arkadaşlar merhaba, 3 kez 10. haftayı geçemeden kalp durması sebebiyle gebelikler sonlandı. 10. haftaya kadar herşey normal sonra kalp durması oluyor. 3. gebelikte günde 2 kez oksapar kullandım yine aynı oldu. Şu testleri yaptırdık;
Tromboli paneli: PAI Homozigot, Fv Leiden Hetorizgot, Mthfr Hetorizigot
Kromozom Anali : Eşim ve Bende herhangi bir sıkıntı çıkmadı
Wes Testi: 60 bin tl ye yaptırdık sonuç bekliyoruz.
Rahim filminde herhangi bir sorun çıkmadı
Diğer tahliller şu şekilde
Torch Paneli, Nk Paneli, Sperm Dna, Anti Thrombin 3 Aktivitesi, Lupus antikoagülan, Anti ds DNA, Anti kardiyolipin lgG, Anti kardiyolipin lgM, Anti nükleer antikor, bunlar gayet iyi Protein C ve S yaptırdık düşük çıktı doktor zaten onun için kan sulandırıcı kullanmışsınız dedi ne yapacağımızı şaşırdık .
Prograf kullanbiliriz 12 hafta dedi bu şekilde sonuç alan var mı ;?