Kızlar tokum nst ye gırerken gırene kadar karnımı delip çıkacak gibi ama bi bağlıyorlar nst ye bebek anında uyuyor hiç hareket etmiyor kalktıgım an yenıden tepişmeye başlıyor sürekli 2 kere 3 kere nst ye baglıyorum cıkolata vısne suyu falan da ıcıyorum ama yok bana mısın demıyor sızde durumlar nasıl