ksgl sizinde ilk gebeliğiniz mi ?
Sancı vs hiç bir şey olmadı bende de bebek kanalda da değildi yakındı fakat tam aşağı inmemişti başı çatı muayenesinde 1-2 cm açıklık vardı 37. Haftada . 39. Haftada hala bir belirti olmayınca 39+5 de gün verdi hekim. 39+3 de 2. çatı muayenesi esnasında da rahim agzına baskı yapınca lekelenmelerim başladı nişan benzeri akıntım oldu bende beklemek istemedim ama bebeğim 3 kiloydu iri değildi. Suni sancı burda anlatılanlar gibi cidden çok ağrılı bir süreç normal sancıdan farklı olduğunu düşünüyorum epidural istemene rağmen ağrım çok şiddetliydi ölüyorum zannettim. Yani bunu bilerek girmeniz önemli doguma . Ama 16. Gün oldu doğum olalı gerçekten çektiğim acıyı unuttum gitti ben ve bebeğim için sağlıklı bi normal doğum anısı kaldı. O yüzden normalde ısrarcıysanız deneyin derim açıklık hızlı ilerlemezse (ben suni sancıdan sonra 6. Saatte doğum yaptım ) o zaman sezaryen her zaman cepte bi ihtimal