Miniginannesiiii1111 ben de 34 haftalığım, kızımı nasıl bırakıcam diye düşünürken sokaklarda, savaş ortamlarında kimsesiz, aç bi ilaç kalan çocukları düşündüm.. en azından benim kızım güvenilir bir yerde güvenilir kişilerle ve inşallah çok kısa bir süre için ayrı kalacağız diye telkin veriyorum 🙂↕️