Kızlar merhaba
Çok hafif kanamam olduğu için(pembe kahverengi) acile gittim kese 13tü ve boştu
Bugün tekrar gittim kese 18 olmuş içinde çok hafif bir şey gözüktü doktor emin olamadı bebek olduğundan
Son regl tarihim 15 ağustos 22sinde ise bitti reglim.
Beta ma baktırdı umarım her şey yolunda