Ebruli1903 bu testi ben de kullandım. Hamile olmadığımda denediğmde asla böyle bir kuruma çizgisi çıkmıyor. O zaman bir umutla flaşla falan bakıyordum. Hamile olduğumda yine aynı testi yaptım böyle silik çizgi çıktı ve emin olamadım ertesi gün testi tekrarladım ve sonuç daha belirgindi. Kan verdiğimde 47 ile öğrenmiştim