busrax_ kızlar bugün doktora gidecektim yumurtlama var mı diye bakması için test silikleşti. Sizce yumurtlama olmuş ve çatlamış mı bu teste göre
sidibal busrax_ evet görüyor sıvı oluştuysa çatlama olmuş demek. Çatlamadan sonra tam 7. Gün progesteron testi verdim sağlıklı çatlama olup olmadığı belli oluyormuş
seher_edz myangelson bende ovulasyon testi alacağım da nasıl anlıyoruz çatlama yumurtlama olduğunu nereden anlıyoruz
busrax_ myangelson bugün öğlen doktora gideceğim çatladığını görebilir değil mi? normalde benim bu zamanlar regl olmam gerekiyordu ilk defa böyle bir şey yaşıyorum çok geç yumurtladım
superstar_00 seher_edz Testin her ikisi çizgisi kırmızı oluyor bu testin pik olduğunu lh hormonunun en üst seviyede olduğunu belirtiyor sonraki gün test kontrol çizgisi önceki güne göre silik görünüyor bu da yumurtanın çatladığını gösteriyor.
myangelson seher_edz t çizgisi c kadar koyu olduğunda pik yapmış oluyor yani yumurtlama, t çizgisi siliklesince çatlama oluyor
busrax_ superstar_00 bugün çatlamasaydı doktorda kaç mmye kadar büyümüş onu görmek istiyordum inşallah doktor çatladığını doğrular
myangelson busrax_ evet görür. O zaman adetinizi de baya ileri attı bu geç yumurtlama. Benim hamileliğim de geç döllenme ile olmuştu hemde baya bir geç döllenme 😄
busrax_ myangelson amin inşallah. kesin yumurtlama mı çok merak ediyorum cumartesi yumurtlama akıntısı dediğimiz o uzayan akıntıdan geldi pazar günü test koyuydu
cgrtl busrax_ benimde öyle önceki iki gün belirgin ama silikti dün daha belirgin oldu koyulaştı ama ağrım o kadar çok ki gaz sancısı gibi acaba neye hikmet bu ağrı 😣
superstar_00 cgrtl Ben her ay bu şekilde çok kötü oluyordum iki aydır soğan kürü yapıyorum çok şiddetli ağrım olmuyor.
cgrtl superstar_00 nasıl bir kür paylaşabilir misiniz? Gebeliğe engel mi ama çünkü gebelik bekliyorum.
myangelson busrax_ yani testte de gözüküyor yumurtlama olmuş çatlamış akıntı da belli etmiş zaten inşallah gebelik olur