@ppmerlina
@eslem2121
Kızlar biliyorsunuz bende poliksitik çıktııı gebe kalamıyordum ve regl olmuyorum sat 29 Haziran’dıı doktor dedi ki önce borik asit bitsin mantarını çözelim sonra adet sökücü vericem adetini düzele koyucaz
Birde mantar vardı 1 ay borik asit kullandım yoğun birr tedavi sürecine girmiştim
Neyse doktor bana dedi ki borik asit bitince gel adet sökücüne başlayalım dedi
Bugün gittim ilaçları vs yazdı doktor konuştuk falan ben dedim ki hocam kistler hangi yumurtalıkta acaba bakar mısınız sağ mı sol mu tamam dedi geç içeri bakayım
Geçtim içerş doktor geldi önce sordu gebelik planınız varmı diye bende evet hocam gelme nedenim o dedi tamam dedi dur bakayım bi sonra sana genelik için takviye yazıcam
Aleti sokuverdiiii Aaaaa diye bağırdı yüzüne baktım korkuyla dedi gebesiiiinn 🤭🤭🤭🤭🤭 ben şok ne dedimm
Bak dedi kesene gebesin 6 haftalık 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Ben bağıra bağıra hıçkıra hıçkıra ağladım eşimi çağırdım dışardan inanamadı eşim hoca bir daha keseye bakalım ben öyle inanırım dedi
Karından baktık bu defa minnokumu gördükkkk