Hamılelıgım boyunca 2 defa sağlık ocağına gıttım ama e nabızda Sureklı bır kayıt açılmış Benım adıma zıyaretler görünüyor kayıt bulunmamıştır yazıyor ama zıyaret kısmında görünüyor ve bır tarıh ıcınde aynı gün hekıme 4-5 zırayet gorunuyor ve hekımlerın ısmı degısık kendı hekımıme ayrı başka bakan hekıme ayrı kayıt açılmış görünüyor bır kan ıcın Gıttım tsh bakılması ıcın bırde tetanoz ıcın gıttım 26. Haftam ne aradılar ne sordular Sdce gün vermıslerdı her hangı bılgı vs yok kendılerı de ılgılenmıyor oraya buraya gıt dıyor boşuna neden cagrıyorlar anlmadım ozaman bır defa kayıt açıldı Bırdaha asla yazmadılar her hangı bır durum ıcın Ikıncı tetanoz ıcın gıdıcem ben yazıyorum Sureklı Hemsıre ızındeyım dıyor daha ılk tetanozda ızın yapmıştı geçen ay bu ay yıne ızındeyım dedı ebe bakar dedı hıc bırsey anlmadım bu ısten tetanoz aşısı hastanede olsa hıc gıtmıcem bıyer