Sementa63 amin inşallah hiçbirimize yaşatmasın Rabbim sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi yani hiçbir problem yoktu aslında sonrasında kan pıhtılaşması olmuş 35 haftalıktı ben sancılanıyordum doğuma gider gibi hazırlıklı gittim çünkü doğum olacak diye düşündüm açıkçası sancılarım sıktı . Muayene sırasında öğrendim bebeğimin kalbi durmuş ve bir haftayı geçmiş belki 10 gün olmuş demişti doktor artık seni zehirlemeden hemen doğuma alayım seni dedi sezeryan oldum işte 😔😔 Allah kimseye yaşatmasın