Artun Herkese merhabalar.39+6 ile akşam kasıklarıma birden ağrılar girmeye başlamıştı uyumaya çalışıyorum bir türlü uyuyamıyorum tatlı tatlı ağrılar belden kasıktan vuruyor derken bi baktım gece 2 de. Nişanim geldi tabi heyecan yapmadim gittim tekrardan uyumaya gözüme uyku girmiyor derken sabah kalktim duşa girdim ortalama 45 dk felan duşta kaldim derken kanamam halen devam ediyordu devlet hastanesine gittik 3 cm acilmam olduğu soylediler geri tekrardan eve geldik . saat sabah 9 .eve geldikten sonra kahvaltı felan hazırladım derken basladim plates topuyla kalça hareketi yapmaya bol bol yürüyüş yaptim sancilarim artik siddetlenmeye basladi hemen duşa girdim bir yarım saat sıcak suyla belime masaj yaptık artik hastaneye gitme zamani geldi saat akşam 17.30 hastaneye gittik tekrardan baktilar yine acilmamim 3 cm olduğunu söylediler başladım ağlamaya o kadar çektiğim sancida 3 cm açılma mi olmus dedim fakat incelme olduğu için cabuk ilerler dediler yatışımı yaptilar. Kan felan verdim damar yolu açtılar derken bu arada bol bol yürüyüş yaptım ara ara sancı giriyor ben tabi ağlıyorum beni özel hastaneye götürün sezeryan olacam diyom artik dayanacak gücüm kalmadi derken bir baktılar 8 cm acilmam olmus beni hemen dogumhaneye aldılar tabi yakınları içeriye almıyorlar .cocugun kafası yukarda diye biraz yürüyüş yaptırdılar derken nst ye bağladılar ama artık ben ölüyorum dedim yere attim kendimi ıkınmaya başlıyorum ama susuzluktan dilim damagim kurudu cok az su veriyorlar artik ben bir çığlık attım beni aldilar bu arada saat gece 12.30 çatala çıkınca hemen serum bağladılar siz siz olun bagirmayin tuvaletinizi yapar gibi ıkınmaya çalışın ne kadar çok bagirirsaniz o kadar cok sanci cekerseniz uc defa ıkınma sonunda çok şükür dedim ten tene temas yaptılar o an herşeyi unutuyor insan bu arada bol bol dua okuyun rabbim o kadar sancı çektiriyor ama mükafatınıda fazlasıyla veriyor ben dogurduysam herkes dogurur bu arada kasmayın kendinizi ben kendimi cok kastım ondanda cok gec acilmam olmuş olabilir ne kadar az kasarsaniz o kadar az dikiş olur.bol bol dua okuyun rabbim kolaylığını veriyor.
derya14 Artun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏darısı tüm bebek bekleyenlerin başına :)dayanılmayacak kadar çok mu ağrı oluyor süre çok uzun çünkü bende ne kadar dayanabilirim diye düşünüp çok korkuyorum 😔
Yasemincifci Artun gözünüz aydın ❤️ Heycan yaptım şimdi😂 ben nasıl doğurcam acaba o zaman kendimi hayal bile edemyrm😂
Artun derya14. Dayanilmayacak kadar deil son dakikalar biraz şiddetli oluyor ama rabbim sabrını veriyor bol bol dua edin.
Artun Seherr biraz oldu evet. Siz kendinizi kasmayın ne kadar çok kasarsaniz o kadar cok dikişiniz olur derin derin nefes alın sakin olmaya çalışın .