gebebirhem birerkekannesi__ Geçmiş olsun. Boğaz ağrısı için mazejik gargara önermişti doktorum burun tıkanıklığı için de iliadin sprey malesef başka ilaç kullanamıyoruz gebelikte Grip için de tavuk suyu çorbası için bol bol c vitamini tüketin birde ıhlamur boğazınızı yumuşatır
mavi123_ birerkekannesi__ bende aynı durumdayım çok kötü eklem ağrım var bir kaç gündür. Geçen gittim parol serum yaptım iyi geldi hergünde birtane parol içiyorum. Zaten uzun süren bir salgınmış diyorlar
Hazelalya birerkekannesi__ kesinlikle logol iyot öneririm hamileliğimde hep kullandım 200 ml suya 10 damla %5 logol damlatıp için boğazınızada kafes yapıp yatın hasan hüsnü hocayı takip edin nasıl bir anda geçtiğine inanamayacaksınız
Yazmelegi_ birerkekannesi__ ah bacım ah 16 nin içindeyim 1 haftadır perişan oldum Acile gittim serum taktılar paroldan baska da bisy yapmiyorlar. Baharatlı sarımsaklı çorbalar tüket Bogaz ağrısı içinde ben pekmezin içine biraz karabiber atıp ısıtıp içiyorum. İlaç için de doktoruna danış mutlaka ❤️
mervekocogl Hazelalya Lugol çok etkili fakat yüksek dozda ve %5lik diyorsunuz. Tiroitlerinizle ilgili sıkıntı yaşamamak adına daha temkinli bir kullanım öneririm 🫶🏻 Bactoblis araştırın. ÜSYE den korunmak için çok etkili bir boğaz probiyotiği.
Lilo128 Hazelalya troid sorunu olanlar bu şekilde kullanırsa Allah korusun bebeğin zeka geriliğine sebep olursunuz. Bu şekilde iyot kullanımı hipertiroidiyi tetiklemekte. O bahsettiğiniz doktorunda gelen şikaytlerle muayehanesi kapatıldı. Sonra parasını ödeyip tekrar açtırdı heralde. Çoluğa çocuğa kullandırırken tiroid sorunlarına yol açacağını unutmayın.
Nagisim birerkekannesi__ Gecmis olsun. Bende 16+5 2 gundr cok fenayim bogazim agriyo burnm tikali doktora gdemedm parol ictm ama fayda etmedi. Ve butün kemiklerim agriyo sanki cok halsizim 🤦♀️
Minikkkk_0 birerkekannesi__ merhaba ilaç konusunda kimseyi dinlemeyin her doktor farklıdır çünkü mesela bende çok kötü burun tıkanıklığı boğaz ağrısı kurulukluğu vardı bütün vücudum cam gibi kırılıyordu düşük doz agumentin ve parol yazdı ben nefes alamıyorum burun spreyi yazar mısınız dediğimde maalesef hamilelere uygun burun spreyi yok ancak tuzlu su yapabilirsin dedi. Size tavsiyem bol bol portakal mandalina bol limonlu çorbalar ve ılık suya karabiber bal limon çok iyi geliyor ben 3 günde toparladım kendimi
aysezgi birerkekannesi__ ilaç için tek tavsiyeyi doktordan alın derim. çok güzel tavsiye vermişler. Ben de ek olarak ince 2 dilim zencefil kaynatıp içtim. 1 er dilim şeklinde de günde iki defa içebilirsiniz. Ve doğal sarımsak yedim. Mümkünse Çin sarımsağı olmasın. Bizim burda organik pazar oluyor. Bulmam kolay oluyor Günde 1 diş öneriliyordu. Aynı antibiyotik gibi düşünüp 1 diş yedim. Midem çok hassas değildir yemek arasında dümdüz çiğneyip yedim. Siz kendi çorbanıza ezip o şekilde tüketebilirsiniz. Bir de karanfil kaynatıp yutmadan gargara yaptım. Ben çok şükür çabuk toparladım. Nasıl hasta oldum onu da anlamadım. Covid salgını varmış yine. Maskesiz dışarı çıkmayacağım artık. Çekilir dert değil hamilelikte.
Iremsel_ birerkekannesi__ geçmiş olsun canım bende 23+6 gebeyim bende 1 haftadır ateş öksürük hapşırık bi aldı beni hastalık hala kendime gelemedim bi de çalışıyorum uyku desen zatwn yok parol serum da yerim de parol içiyorum bi de günde 1 bardak ıhlamur içebiliyorum bol acılı ekşili çorba bol mandalina içtiğim her auya biraz limon kesip attım ama hala geçmiş değil hayatımda ilk defa 40 derece ateşlendim
Hazelalya mervekocogl %2 lik de kullanılabilir sadece hastalık dönemlerinde kullandım zaten antibiyotik ve kimyasal ilaçlar almaktan çok daha iyidir diye düşünüyorum dediğinize bakacağım teşekkür ederim 🥰
Hazelalya Lilo128 troid sorunu olanlar kullanmaz herhalde ayrıca her gün düzenli değil %2 lik de kullanılabilir hastalık dönemlerinde . Antibiyotik ve kimyasal ilaçlardan daha zararlı olduğunu düşünmüyorum 😊
1oglanannesi birerkekannesi__ oglumdada böyleydim yine böyleyim gebe oldugumda hep hastayim burnum akar öksürürüm 😮💨 gebeliyim boyu devam eder arada gider sonra yine gelir 😅
hilal858_ birerkekannesi__ geçmiş olsun canım. 19+5 3.gebelik dünden beri bende çok kötüyüm yaa burun akıntısı ve tıkanıklığıyla baş etmeye ćalışıyorum bir de baş ağrısı 🤦🏻♀️ 2 sonra oğlumun sünnet düğününü yapıcaz ama ben yataklardayım bu nasıl bi şansızlık 😕
Elsanur birerkekannesi__ ölüyorum kızlar bugün 3. Günüm daha yeni yeni ayılıyorum çocuğumdan bana bulaştı grip. Sadece grip ama beni mahvetti parol atıyorum ilk günler günde 2 tane içiyordum sabah akşam titreme üşütme ayyy. Şimdi bir katerin ibocold aferin plus olacaktı beni nasıl ayardı varya 😭
dygup birerkekannesi__ doğal yöntemle geldim kaynatıp soğuttuğun suya bir çay kaşığı karbonat ekle gargara yap ben 3-4 kere yapıyordum azalmaya başlayıncada salın bırakma bi hafta devam et kuzum bende de beyaz kabarcıklar vardı geçirdi düzenli yapınca ilaçsız kurtuldum