gunes866_ 2kizannesi30 çok geçmiş olsun sağ salim kucagına alırsın pozitif düşün allh beterinden korusun
2kizannesi30 menemse aynı şey ben 1 gece kalacam hiç ayrı kalmadım annemgil kaynanam gil bile vermedim . Mecbur anneme birkcm 🥹 bende yemek hazrlyp koyacam kek çok sever yapıp koyarım bilmiyorum değişik duygulardayim sanki ona haksızlık yapıyorum gibi 🥹
2kizannesi30 vanilya_kokusu_ Amin Allah razı olsun 🥹 sezeryan daha zor bana göre kız kardeşim perişan olmuştu ikimiznde kaynanası beter çıktı o ayrı