Benim de aynı şekilde çok hareketli ve uyurken bile hissedip uyandığım oluyor 😄 ilk geneliğimde resmen çocuğum içeride uyuyormuş çok geç hareketli hissetmiştim ve uzun süre de hareketli etmesini beklemiştim. Şimdi de 2. Gebeliğim 35+6 dayım ve kız, çıkınca nasıl birşey olacak merak ediyorum.