Yarimm canım bende 34.haftada ikizlerimi dünyaya getirdim,pompa mamajoo elektrikli aldım,ikizlerim bir haftadır küvözde,hep süt sağıp götürüyorum ama pompam güçlü olmasına rağmen ikiz olduğu için yetiştiremiyorum,3 gün önce hastanede kullandığımı 1 aylığına kiraladım,inanılmaz fark var ve çok hızlı,her 3 saatte bir sağıp hastaneye götürüyoruz çünkü..