Kızlar bende 34+2 yim. 2 tane sorum olacak size.
1.Karnım çok sık sertleşiyor çok geriliyor. Aşağıya çok baskı yapıyor. bebek resmen bir yeri öyle bir gerdiriyor ki karnım yarılacak sanıyorum. Ama onun dışında çok fazla hareket hissetmiyorum artık. Normal. Mi bu?
2.Sorum da 2 gündür özellikle geceleri artan bi kaşıntım başladı. Bacaklarımda ve ayak bileklerimde. Kaşıdıkça da minik minik kabarcıklar çıkıyor. Artık kaşımaktan yara yapıyorum. Gündüz bir şey yok. Gece olunca başlıyor kaşıntı. Deli edicek beni. Sizce bu normal mi ?
Her ikisi için de ne yapmam gerekiyor. İlk gebeliğim yardımcı olursanız çok sevinirim:)