Gullu1094 canım benimde 2hafta önden gidiyor, doğum için sat baz alınıyor usg tarihi değil doktora sormuştum. Şekeriniz varmı? Ondan kaynaklı olabiliyor. Bebeğimizin sağlığı ile ilgili bir problem olmadıkça doğum zamanını bekliyor doktorlar, kilosu fazla olursa belki normal doğum olmaz sezaryen olur böyle bi sonuç olabilir