Bebissever ben de 39+4 üm cumartesi gün bi 4 saat yürüdüm aşırı yorulmuşum, dün kontrolüm vardı muayenede 1 cm açıklık vardı. Doktor da uyardı sanırım çıkınca nişanım gelmeye başladı. Sancılarım var ama ne zaman gelecek merak ediyorum. Yürüyüşün bi de çömelip kalkmanın fayda ettiğini düşünüyorum bi deneyin