1,5 sene önce meme dikleştirme+protez ameliyatı geçirdim.Bir kızım bir oğlum var daha çocuk düşünmediğim için karar verip yaptırmıştım 🙄🙈 Sürpriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim şuan 11+4 haftalığım.Daha önce bu işlemi yaptırıp hamile kalıp emziren arkadaşlar var mı aramızda.Dedikleri gibi emzirme rahat oluyor mu,süt sıkıntısı oluyor mu ve emzirme sonrası deformasyon yaşayan oldu mu bilgilendirmelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler 🙏🏻🥰