Ay çok korkuyorum. Bizim ev alt katta bina 20 yıllık vardır belki daha çok şey biraz orda korkuyorum merdiven sorunu olduğu için. Eşimle kendi annemlere geldik onların evi düz ayak. Acaba yanlış mı yaptım diyorum da sabah 7 de işe gidecek ben yalnız kalırım korkusuyla uyuyamayacaktım. 3 aylık hamileyim geçen evde yalnız yakalandım yanımda küçük eltim vardı bi. Sabah olan 5.2 ilk de de tek yakalanınca merdivenlerden hemen dışarıya çıktım. Neyse burda kendimi daha güvende hissedeceğim için buraya geldik. Sizde durumlar nasıl? Hissediyormusunuz nerede yaşıyorsunuz. Son depremlere bi bakın her yer Kütahya oldu çıktı 🥹