mor_menekse1 Kizlar kan değerlerim baya düşük magnezyum kan ilacı ve omega hanigi marka iyi yarın doktor kontrolüm var sizler hangisinden mamnunsunuz ona göre alayım bende Normal develtin verdikleriyle düzelmiyor değerlerim
sude_18 mor_menekse1 ben regenesis Max kullanıyorum Omega ve Multivitamin Magnezyum olarakda ocean extramag toz olandan içiyorum suya katilan
Coolmum mor_menekse1 newlife EFAMOM kullanıyorum magnezyum olarak yine new life MAG4 kullanıyorum eczacı çok yakınım önerisi ile içerikleri çok iyi ve hiç değerlerim de düşme olmadı son aydayım kesinlikle tavsiye ederim 🥰
3boysmom mor_menekse1 solgar kan ilacı ve b12 kullanıyorum. magnezyum olarak magnimore plus kullanıyorum. hamdolsun kanım düzeldi yerlerdeydi benimde
erikarpuz mor_menekse1 benim özeldeki doktorum reçete olarak ferrum yazmıştı günde 1 içiyordum demirim ona rağmen düştü günde 2ye çıkarınca düzeldi, belki dozunu ayarlarsanız işe yarar, d vitamini de devletin karşıladığı bir damlayı kullanıyorum normal şu anda vitaminlerim
DamlaAcar0701 erikarpuz Ben feramat ve decavit kullanıyorum. Feramat demir vitamini ne zamana kadar kullanılıyor
Ayseguls_baby mor_menekse1 magnezyum olarak ocean extramag, d vitamini ocean, omega Regenesis max kullanıyordum Efa-moma geçtim 6. Aydan sonra.
Kahverengihisler Ben gebelikten önce multivitamin kullanıyordum gebelikte de ilk 4 ay kullandım doktorum bırakmamı söyledi bebeğin gelişimi önden gidiyor diye. İçerisinde bir sürü vitaminler vardı sonra demir c ile devam ettik magnezyum da kullanıyorum birde hamilelikten önceden beri d3 k2 damla kullanıyorum ama benim aldıklarımı kendim alıyorum devletinkini hiç kullanmadım. Biraz pahalı aldıklarım ama meler para vermiyoruz sağlığımızdan daha önemli değil ya
Smyyeerklc99 mor_menekse1 Osteocare magnezyum kalsiyum ve d3 içeren bir ilaç yazmıştı doktorum gerçekten çok iyi geldi benim kramplarıma ve içerisinde kalsiyum olduğu için dişlere de iyi geliyor biraz pahalı bir ilaç ama çok faydasını gördüm ben Demir ilacı olarak da ocean microfer kullanıyorum
Hatice-6868 Meraba benim doktorum gynferrosanol yazdı demir ilacı onu kullanıyorum multivitamin olarak letplus yazdı 8. Ayımdayım extra vitamine gerek yok bunlar içerisinde hepsi var dedi , ekstra Omega 3 ve magnezyuma gerek duymadı bende hemşireyim ☺️
mor_menekse1 Hatice-6868 hiç çay kahve içmiyorum midem almıyor su ile karadut özü kulaniyorum gebelikten öncede düşüktü değerlerim 🥲 4 buçuk aylık olması lazım 21 hftadayiz
suveydaaa Merhaba bir şey sorucam da folik asit kullanmak şartmı ben taraftarı değilim iki aya yaklaştık onun yerine meyve ve kuru yemiş yiyorum bol bol rica etsem yorum yaparmısınız
nuriremm suveydaaa folik asit kesilikle kullanmalısın bebeğin gelişimini etkiliyor sağlıklı bir hamilelik için doktorlar şart diyor
yag583_ mor_menekse1 merhabalar ben 4 aylık gebeyım Ama kılo alamıyorum ben tam tersine 6 kılo verdim göbeğim dümdüz doğru düzgün asermem yok folıs asıt kullanıyorm ama o daha kötü yapıyor beni ne yemem napmam lazm artik psikolojim bozuluyor ağlıyorum
kyn52 D vitamani solgar demir ilacı ferrum magnezyum magnimore plus multivitamin olarak ANA ilaç ismi bu hepsinden memnumum halsiz olmuyorum toparladılar