hayirlisi06 Mehmet Murat Sevale takipliydim özel kısmında hocadan memnundum fakat doğum kısmında hoca doğuma girmesin dedim 2024 te 30 bin dediler ve normal doğumdu benim özele gitsem 35 bine paket alabiliyordum Bi anda fiyat artmıştı Cebeci tıpta o yüzden hocayı istemedim ve 28 saat sonunda doğurabildim iş bilmez doktorlar yüzünden Suni sancı ile başlayacaktı doğumun sabah 8 de yatış yapıldı 9 da fitil şeklinde Suni sancı verildi ve benim hiç açılmam olmadı ve 24 saat beklettiler açılmam olsun diye dayanılmaz Bi sancım vardı bebeğim karnımda kasılıyordu sürekli doktorlar 1 saatte 1 nst ye bağlıyor sonrasında alttan muayene ediyorlardı istemesem de zorla yapmak zorundayız mecburuz şeklindelerdi doğumhanedeki doktorlardan hiç memnun kalmadım gece serum şeklinde Suni sancı verselerdi bu kadar sorun yaşamazdım takipli dokturumu aramadılar gece olduğu için rahatsız edemezlermiş sabaha kadar acı içinde kıvrandım sabah doktorum geldiğinde neden bu kadar beklediklerini sordu doktorlara hemen serumla Suni sancı verildi ve 3 saat içinde açılmam 10 cm oldu ve doğum yaptım gece verilmiş olsaydı sorun yaşamadan doğum yapabilirdim 2. Doğumumdu çünkü uzun oldu biraz kusara bakmayın ama doğum yapacaksanız hoca girsin doğumunuza yoksa sıkıntı yaşayabilirsiniz odalara gelince ben 4. Kattaydım tek kişilik odaydı ve genişti vizit gezen doktor ve hemşireler ilgiliydi şuan orası bende tramva yarattığı için tekrar gitmek istemiyorum.