cicek20 Kızlar 15+2 günlük hamileyim 13.haftda doktorum yüzde 90 erkek dedi kaçıncı haftada gidersem net sonuç alırım meraktan çatlayacam yanılma payı olur mu var mı böyle birşey başına gelen 🙂🙏🏻
Tugceaker cicek20 canım 15 16 haftalarda net oluyo ama detaylıda 20 24 hafta arasında daha iyi sonuç alırsın kordon bacak arasına girmediği müddet 16 da net öğrenirsin
umynurr cicek20 ablama %99 erkek denildi detaylida.kiz cikti 18 23 haftalari arasinda detayli.ultrason var ozaman kesin cikar ne oldugu
cicek20 Tugceaker çok teşekkür ediyorum 15+4 olduk şu an bu haftaki kontrolümde tekrar sorarım😊olmazsa detaylıyı da yaptırırım
gizomiik 26 haftalık olduk daha yeni öğrenebildim cinsiyetini bebiş kendisi anca gösterdi kızım utangaç çıktı ahhshwnsöa
umynurr gizomiik masallah saglikla gelsin bende 26 haftalik oldum bizimkide aksine 11 haftada ikili taramada kiz denildi hala.kiz
cicek20 umynurr evet bundan bahsediyorum tam da böyle birşey olabiliyormuş diye duydum da detaylıda en net sonucu alırım o zaman