10 gün önce doğum yaptım dikiş yerlerim şişmiş ve içerden ağrıyor gibi sanki ve idarda aşırı yanma oluyor doktor pansuman yaparken köşelerin ağrıması normal oraya çift dikiş atılıyor dedi ama çok acıyor yine de gitsem mi acaba yaşayan var mı aranızda yardımcı olursanız çok sevinirim kızlar