sevdashnn Napacağımı bilmiyorum sabah 11-12 gibi az kanamam oldu acile gittim progestan yazdı ama içim.icimi yiyo bebeğim iyi mi bilmiyorum sabahı nasıl ederim bilmiyorum
sevdashnn Akşam namazıni kilacagim vakit içime kurt düştü ya bebeğimin kalbi durduysa pazar günü nerde bulabilirdim kadın doğum uzmanı veya kliniği bilmiyorum ama icim rahat ederdi bugün duysaydim
Gullllll1907 Gebelikte az kanama normal diyorlar lütfen stres yapma stres bebeğe zarar verir içini ferah tut
sevdashnn Gullllll1907 kendimi suçluyorum ilişkiye girmiştik ondan mı oldu acaba ama riskli bı durum olsa ilişkiyi yasaklamaz miydi
zeynomrve3 Benimde olmuştu hatta daha erken haftadaydı ama progestan fitil kullanmıştım ve sonda geçti bugün 30 haftalık olduk kafana takma lütfen bu çok önemli stres yaparsan bebeğinde strese girer
sevdashnn zeynomrve3 çok teşekkür ederim inşallah önemli bir şey yok yoktur bel ağrım geçsin diye dün gece sıcak su torbası koymuştum ona bile pişman
zeynomrve3 Böyle bişey olsa doktor yasaklardı ilişkiyi takma bunları kafana iyi şeyler düşün bol bol dinlen